Monday, September 10, 2012

Spotkania w windzie.

Budynek ma 20 pieter i dwie windy.
Wydaje sie,ze co drugi mieszkaniec ma psa,a niektorzy maja nawet dwa.
Poniewaz jestem psiara,to zaczepiam i gadam do psow,nie zwracajac specjalnej uwagi na wlascicieli.
Przez te 7 miesiecy odkad tutaj zamieszkalam utkwily mi w pamieci trzy osoby.
Pewien mezczyzna,lat okolo 60,ktory bedac ze mna sam na sam w windzie,zrobil wszystko,zebym przeczytala napis na teczce,ktora dzierzyl,a napis byl Stowarzyszenie Aktorow Amerykanskich.
Wczoraj musialam zejsc do sklepiku obok przed prysznicem i kobieta,zreszta bardzo piekna zaczela pociagac nosem i z zachwytem powiedziala..jak Ty pieknie pachniesz plaza..spotykalam ja juz nieraz i patrzyla przeze mnie,jakbym byla przezroczysta..nie wiem,moze cwiczyla jakas role wlasnie na mnie..bo okazuje sie,ze jest aktorka.Najblizsza nasza sasiadka twierdzi,ze jest malarka i ze prowadzi galerie,ale jakos "zapomina" nas zaprosic na wernisaz i ciagle obiecuje,ze przysle emailem info.
To jest Nowy Jork i co druga osoba jest aktorem,nawet jak pierwsza i ostatnia rola bylo odegranie sw.Mikolaja dla dzieci sasiadow,pisarzem,ktory ciagle pisze i nic jeszcze nie napisal,malarzem...o i jeszcze jeden popularny zawod tutaj to grafik komputerowy.

2 comments:

  1. Dorotka przyjezdzaj jak najszybciej! Jestem w potrzebie "zapachu plazy" ;))

    ReplyDelete
  2. I po co ja trace tyle pieniedzy na perfumy,moze powinnam sie przestac myc:)

    ReplyDelete